Dobrou značku obchodu dělá prodejce

,,Do obchodu se zákazník vrací, když se tam dobře cítí.\"

speciálně vytvořeno pro kamenné obchody


Přínosy kurzu:

  • Zlepšení přístupu prodejců k zákazníkům.
  • Prodejce dokáže aktivně naslouchat a klást zákazníkovi vhodné otázky.
  • Prodejce dokáže lépe vyhovět skutečným potřebám zákazníka.
  • Absolvent bude s jistotou odpovídat na námitky zákazníků.
  • Absolvent snáze vyřeší reklamace a konfliktní situace.
  • Zvýšení profesionality prodejců a vzrůst důvěry zákazníků.

Program kurzu:

  • cíle kurzu, očekávání účastníků
  • situace na trhu - výhody a nevýhody dnešní doby
  • faktory ovlivňující prodej
  • jak funguje lidský mozek při nakupování
  • rozdíl v nakupování mužů a žen
  • chování k zákazníkovi - od příchodu do odchodu
  • motivy zákazníků
  • námitky zákazníků a co znamenají - vhodné reakce na námitky
  • jak řešit reklamace a konfliktní situace
  • závěr - shrnutí nejdůležitějších bodů a cílů

Rozsah kurzu: 6 hodin


Získáte  CERTIFIKÁT  o absolvování kurzu


Dotazy nebo objednání kurzu

Pokud máte jakýkoli dotaz nebo chcete objednat kurz, můžete mě kontaktovat těmito způsoby:

  • info@vzdelavanimoris.cz
  • +420 776 111 779
  • Ihned mi můžete napsat Vaše přání do níže uvedeného kontaktního formuláře:
Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů