Otestujte si sami pro sebe vaše vedoucí pracovníky
20 nejčastějších chyb v komunikaci vedoucích pracovníků
Objevte zbytečné chyby, kvůli kterým může být váš tým méně výkonný nebo nespokojený. V PDF ebooku nejspíše najdete i chyby, které by vás samotné možná ani nenapadly…


Proč si stáhnout e-book
Kvalitní komunikace je vždy základem umění dobrého vedení lidí. A určitě všichni vnímáme, že je to právě kvalita komunikace, která vytváří dobré vztahy na pracovišti, lepší výkon, motivaci, inspiraci, kreativní prostředí a mnoho dalšího pozitivního. A stává se tak jedním ze základních kamenů dlouhodobé prosperity firem.
V PDF E-booku prověříte tyto 3 stěžejní oblasti:
Komunikace v krizových situacích
Dlouhodobá motivace podřízených
Komunikace v řízení času
O autorovi
Ing. Markéta Procházková
Pomáhám lidem komunikovat efektivně, aby i obtížné situace vyřešili s lehkostí.
Mám ráda jednoduché komunikační vzorce, kterým každý porozumí a dobře si je zapamatuje. Lidé si je v kurzech trénují na vlastních příkladech z praxe, které pro ně bývají nejcennější.
Mým cílem je naučit komunikovat vedoucí pracovníky tak, aby si dokázali u podřízených vytvořit jak přirozenou autoritu, tak zároveň i důvěru. Když se toto podaří dostat do rovnováhy, tým s takovým vedením bývá výkonný a spokojený.

Napravte zbytečné chyby v komunikaci vedoucích pracovníků a získejte tak výkonný, motivovaný a loajální tým