Klienti na kurzech nejvíce oceňují:

  • celkovou pozitivní atmosféru během kurzu
  • přizpůsobení lektora individuálním potřebám účastníků
  • praktické znalosti lektora k tématu
  • mnoho příkladů z praxe

O kurzech řekli:

,,Skolenie probehlo maximálne profesionálne s dórazom na praxi, cvičenia boli tou najhodnotnejšiou časťou. Ako plus vnímam že školiteľka na základe práce v agentúre sa vedela presne zamerať na každodenné problémy so zamestnancami."
Martin Michal o kurzu: Efektivní komunikace pro teamleadery ve výrobních společnostech - I.teamleader ve společnosti Neovia logistics, s.r.o., 15.3.2018
,,Na kurzu se mi líbilo podrobné rozebrání a diskuse k jednotlivým tématům. Nejvíce mě zaujala témata Oslovení zákazníka a Řešení konfliktních situací."
Jana Květoňová o kurzu: Dobrou značku obchodu dělá prodejceasistentka prodeje ve společnosti FOX SILVER, 18.2.2015
,,Na kurzu se mi líbilo přizpůsobení k věcem, ketré nás zajímaly a dobrá zpětná vazba. Nejvíce mě zaujala témata Jak pracovat s konfliktními lidmi a jak někomu vysvětlit, že takto již ne."
Zdeněk Štěpán o kurzu: Efektivní komunikace pro vedoucí pracovníkyteamleader ve společnosti Megatech Boshoku, 5.9.2017
,,Na celé vzdělávací akci Manažerská akademie mě od začátku do konce zaujala profesionalita lektorky, ke každému tématu a našim otázkám nikdy neváhala a vše věděla a vysvětlila. Doporučuji kurz."
Jaroslav Obr o kurzu: Manažerská akademiemanažer výroby ve společnosti Arla Plast, září a říjen 2018