Klienti na kurzech nejvíce oceňují:
- celkovou pozitivní atmosféru během kurzu
- přizpůsobení lektora individuálním potřebám účastníků
- praktické znalosti lektora k tématu
- mnoho příkladů z praxe
O kurzech řekli:
,,Skolenie probehlo maximálne profesionálne s dórazom na praxi, cvičenia boli tou najhodnotnejšiou časťou. Ako plus vnímam že školiteľka na základe práce v agentúre sa vedela presne zamerať na každodenné problémy so zamestnancami."
,,Na kurzu se mi líbilo podrobné rozebrání a diskuse k jednotlivým tématům. Nejvíce mě zaujala témata Oslovení zákazníka a Řešení konfliktních situací."
,,Na kurzu se mi líbilo přizpůsobení k věcem, ketré nás zajímaly a dobrá zpětná vazba. Nejvíce mě zaujala témata Jak pracovat s konfliktními lidmi a jak někomu vysvětlit, že takto již ne."
,,Na celé vzdělávací akci Manažerská akademie mě od začátku do konce zaujala profesionalita lektorky, ke každému tématu a našim otázkám nikdy neváhala a vše věděla a vysvětlila. Doporučuji kurz."